hjärtan:

Välkommen!


Då så var det dags igen: Att blogga. Det har hänt ganska mycket sedan de där två åren sedan jag slutade blogga (om man inte räknar med tumblr), så jag är väldigt osäker på hur man gör det här. Men nu är jag här, redo för att dela med mig av allt jag tycker om, som att sprida anime och manga till det svenska folket. (•̀ᴗ•́)و ̑̑

För nu är det mestadels typ 9-åriga flickor som refererar till kawaii som en klädstil eller vocaloid som en anime? Det är synd, men jag förstår dem då det är svårt att få tag på bra information på svenska då det är så sällsynt/få människor som är intresserade av dessa. (´⌣`ʃƪ)

Hur som helst ska det bli kul att kunna skriva igen, men blogg.se har verkligen förändrats sedan senaste gången jag var här, så allt med bloggteman och liknande har varit jättejobbigt för mig att fixa.

Bortsett från det, jag hoppas att ni kommer att gilla innehållet på bloggen, och jag accepterar även anonyma svar!

Välkommen! (ღ˘⌣˘ღ)

 
Snake, (Kuroshitsuji)
Blogg.se
2014-12-13 @ 18:15:50
URL: http://blogg.se

Lycka till med din nya blogg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0